• Agenda mòbil UV

Cléo de 5 à 7 (Agnès Varda. 1962)

Cléo de 5 à 7  (Agnès Varda. 1962)

Data: 13 de juliol de 2018 de 22:00 a 23:59. Divendres.

Lloc de realització: Claustre. La Nau (Universitat, 2)

Descripció:

Nits de cinema

Cicle: Coneixes a les directores que competiren a Cannes?

Cléo de 5 à 7 (1962). França. 90 min.

Direcció: Agnès Varda; Guió: Agnès Varda; Música: Michel Legrand; Fotografia: Jean Rabier.

Intèrprets: Corinne Marchand, Antoine Bourseiller, Dorothée Blanck, Michel Legrand.

Una jove cantant passa el temps esperant els resultats d'unes anàlisis mèdiques convençuda de que són roines per a ella. Convençuda de que la mort està prop, la jove supersticiosa interpreta tot el que viu durant eixes dos hores (de 5 a 7) com a senyals de l'arribada de la mort.

Totes les sessions en VOSC, projectades en digital, amb presentació i col•loqui.

Horari: Obertura de portes 21.30 h / Començament de les sessions 22 h

Entrada lliure fins a completar la capacitat

Organitza:

Org: Aula de Cinema de la Universitat de València

Col: Unitat d’Igualtat de la Universitat de València.

Contacta: auladecinema@uv.es

Més informació: