• Agenda mòbil UV

I Concurs de Tweets contra la Violència de Gènere

Violència de Gènere

Període de l'esdeveniment: De 1 de novembre de 2018 a 10 de novembre de 2018. Dilluns, dimarts, dimecres, dijous, divendres, dissabte i diumenge de 00:00 a 23:59.

Lloc de realització: Facultat d'Economia

Descripció:

El concurs consistirà en l'enviament de missatges, lemes o expressions contra la violència de gènere a través de Twitter i podrà participar l'alumnat de la Facultat d'Economia de la Universitat de València.

Els tuits hauran d'enviar-se a través de Twitter, amb el hashtag #FdEcontraviolenciadegenero i un esment a @FdEconomiaUV.

El període d'enviament dels tuits estarà comprés entre l'1 i el 10 de novembre de 2018.

Organitza:

Comissió d'Igualtat de la Facultat d'Economia.

Contacta: fac.economia@uv.es

Més informació: