• Agenda mòbil UV

I Congrés Iberoamericà de Ciències del Ciclisme

Data: 9 de març de 2018 de 09:00 a 18:30. Divendres.

Lloc de realització: Ontinyent (València, Espanya)

Descripció:

El I Congrés Iberoamericà de Ciències del ciclisme naix a partir de l'interès i entusiasme de diferents grups de recerca en avançar en el coneixement científic d'aquest estimat esport. En aquest afany per augmentar el coneixement en les ciències del ciclisme, s'han anat creant sinergies en els últims anys entre els grups de biomecànica de la Universitat de València, la Universitat de Lleó, al CAR de Sant Cugat, la Universitat Catòlica San Antonio de Múrcia, i el grup de neuromecànica aplicada de la Universidade Federal dóna Pampa del Brasil. No obstant això, fins avui, no hi havia hagut un lloc que estigués completament enfocat a divulgar els últims resultats i avanços en les ciències del ciclisme. En aquest context neix el present congrés. Per què Iberoamericà? Perquè aquesta primera edició ha estat fomentada per grups espanyols i brasilers. L'organització de les futures edicions s'alternarà entre Espanya i els països d'Amèrica del Sud, principalment Brasil.

Organitza:

Grup d´investigació en Biomecánica Esportiva (GIBD)(Universitat de València).

Contacta: InscripcionesCongresoCiclismo@gmail.com

Més informació: