• Agenda mòbil UV

Converses als campus: Reptes del poble gitano en l’àmbit universitari

Postal converses

Data: 10 de d’abril de 2019 de 19:00 a 21:00. Dimecres.

Lloc de realització: Hall de la Facultat de Dret

Descripció:

Converses als Campus, amb un format dinàmic i un tarannà divulgatiu, busca acostar reflexions i debats contemporanis entorn de la diversitat a la comunitat universitària. La conversa entre diferents actors que presenten experiències sobre un mateix tema convida a la participació i la reflexió activa de la Universitat.

Participen:

− Silvia Agüero, mare, gitana i feminista

− Nicolas Jiménez, sociòleg i coautor de la Guia de recursos contra el antigitanismo

− Josefa Santiago, treballadora social, feminista i activista gitana, i vicepresidenta de l’associació de dones gitanes Arakerando

− Jerónimo Moreno i Antonio Santiago, estudiants de la Universitat de València

Modera:

− Ana Giménez, professora de la Universitat Jaume I

L’activitat s’emmarca dins la programació de diversitats, iniciativa d’igualtat en la diversitat que impulsa el Vicerectorat d’Igualtat, Diversitat i Sostenibilitat de la Universitat de València.

Organitza:

Iniciativa diversitats, que impulsa el Vicerectorat d’Igualtat, Diversitat i Sostenibilitat de la Universitat de València..

Contacta: diversitats@uv.es

Més informació: