• Agenda mòbil UV

Convocats els Premis de la Càtedra d'Economia del Bé Comú als millors TFG

Període de l'esdeveniment: De 5 de de juny de 2019 a 28 de de juny de 2019. Dilluns, dimarts, dimecres, dijous, divendres, dissabte i diumenge de 00:00 a 23:59.

Lloc de realització: Càtedra d'Economia del Bé Comú

Descripció:

El Vicerectorat d’Innovació i Transferència de la Universitat de València ha convocat la III edició del Premi al Millor Treball de Fi de Grau sobre l’Economia del Bé Comú, dotat amb 500 € i obert a tot l’estudiantat de la Universitat que haja presentat i aprovat el seu TFG en el curs 2017-2018.

Organitza:

Càtedra d'Economia del Bé Comú.

www.uv.es/catedra-economia-be-comu

Contacta: catedraebc@uv.es