• Agenda mòbil UV

Economia col·laborativa per a la innovació i el turisme

Cartell del curs

Període de l'esdeveniment: De 17 de juliol de 2017 a 18 de juliol de 2017. Dilluns i dimarts de 09:30 a 14:30.

Lloc de realització: C/ Tossal, 8 - Gandia

Descripció:

Curs de la 34a Edició de la Universitat d'Estiu de Gandia.

L’economia col·laborativa ha estat un revulsiu per al turisme, que ha vist soscavats els seus pilars regulatoris. L’allotjament, el transport o l’oci ja han tingut transformacions estructurals. És inajornable el canvi de model d’intervenció pública en aquest sector fins ara molt regulat a escala estatal, autonòmica i local. La proposta pretén analitzar d’aquest fenomen transversal i encetar la reflexió que ens puga conduir al nou model sense perdre les garanties que hem assolit fins ara.

Coordinadora. Reyes Marzal Raga. Professora contractada doctora. Dept. Dret Administratiu. U.V.

Organitza:

Universitat de València - Centre Internacional de Gandia

Vicerectorat de Participació i Projecció Territorial.

Contacta: olcinag@uv.es

Més informació: