• Agenda mòbil UV

Elaborar i escriure un projecte

La Nau dels Estudiants i les Estudiantes

Període de l'esdeveniment: De 19 de juny de 2017 a 31 d'agost de 2017. Dilluns, dimarts, dimecres, dijous, divendres, dissabte i diumenge de 00:00 a 23:59.

Lloc de realització: Campus de Tarongers

Descripció:

Inscripció oberta. Curs de La Nau dels Estudiants i les Estudiantes. edició setembre 2017.

Davant la incertesa i el continu canvi al qual està condicionada nostra vida avui en dia, saber planificar, identificar els nostres objectius i organitzar accions per assolir-los esdevé una competència imprescindible.

En els estudis universitaris de grau, cada dia més, hem de preparar un projecte (per exemple de gestió cultural, d’intervenció social, sobre una campanya publicitària, de màrqueting etc.), totes les activitats requereixen d’una capacitat de planificació i organització.

L’Objectiu General d’aquest curs és: aprendre a dissenyar i escriure correctament qualsevol tipus de projecte.

El curs està impartit per Anna Giulia Ingellis, professora del Departament de Sociologia i Antropologia Social i Carmen Picazo, professora del Departament de Psicologia Social.

Els continguts a tractar són: La planificació: l’art d’imaginar i organitzar les pautes i les tasques per a aconseguir un objectiu. El vocabulari imprescindible per orientar-se i concretar idees en accions concretes. Els tipus de projectes i exemples de guions i convocatòries. De la idea al pla: un esquema i uns passos imprescindibles.

MODALITAT: Taller presencial de 20 h.

LLENGUA: Castellà/Valencià.

LLOC: Campus dels Tarongers.

DATES i HORARI: Del 4 al 7 de setembre de 2017 de 15:30 a 20:30 h.

AULES: Comunicarem en breu.

RECONEIXEMENT ACADÈMIC: 1 ECTS

TERMINI DE INSCRIPCIÓ: del 19 de juny al 31 d’agost de 2017.

Organitza:

Contacta: nauest@uv.es