• Agenda mòbil UV

Empresa Familiar i Desenvolupament Professional. Inscripció oberta

La CEF organitza XI Curs Empresa Familiar i Desenvolupament Professional

Període de l'esdeveniment: De 23 de desembre de 2018 a 31 de gener de 2019. Dilluns, dimarts, dimecres, dijous, divendres, dissabte i diumenge de 00:00 a 23:59.

Lloc de realització: Aulari Nord (N202) del Campus dels Tarongers.

Descripció:

La Càtedra d'Empresa Familiar (CEF) de la Universitat de València organitza la 11ª edició del Curs d'Empresa Familiar i Desenvolupament Professional, que se celebrarà del 8 de febrer al 10 de maig de 2019 en l'Aulari Nord (N202) del Campus dels Tarongers. El termini d'inscripció finalitza el 31 de gener.

Organitza:

La Càtedra d'Empresa Familiar (CEF) de la Universitat de València..

Contacta: cef@uv.es

Més informació: