• Agenda mòbil UV

Exposició 'El Jardín Secreto'

Període de l'esdeveniment: De 12 de juliol de 2018 a 9 de setembre de 2018. Dilluns, dimarts, dimecres, dijous, divendres, dissabte i diumenge de 10:00 a 20:00.

Lloc de realització: Sala Hort de Tramoieres. Jardí Botànic UV. C/ Quart, 80

Descripció:

Al Botànic estrenem aquest estiu la mostra 'El Jardín Secreto', un projecte artístic musical en què l'autora, Lucía Antonini, s’inspirà en les plantes, que la portaren a composar les cançons del seu disc, dissenyar un personatge i gravar un videoclip al Jardí Botànic de la Universitat de València.

A l'exposició es mostra com pot evolucionar un procés creatiu que naix d’una idea que pot tenir la forma tan menuda com un pètal o tan gran com un penya-segat. En aquest cas, pel cap d'Antonini han passat llacs, arbres, Boston, la tribu dels Mursi, Rousseau, roses, Frida Kahlo, la dansa i els Jardins Botànics. Sembla una mescla impossible, però tot forma part del seu paisatge interior, el qual explora i ens convida a sumar-nos a l’experiència per a descobrir el nostre.

En aquesta exposició podrem gaudir del videoclip que Lucía Antonini desenvolupà al Jardí Botànic, dels dibuixos que serviren per a la preproducció del vídeo, de les lletres d’algunes cançons que formen part del seu disc, de les fotografies que l’il·lustren i que recreen un personatge inventat en l’Arnold Arborètum de Boston, i d’un racó per representar tots els elements vegetals que inspiraren la creació del projecte.

Per a la inauguració, que tindrà lloc el dijous 12 de juliol, a les 21 h, Antonini oferirà un concert acompanyada de violí i violoncel, en el Jardí i a l’aire lliure, envoltada de la vegetació que en certa manera fou l’inici i que ara tanca un cicle, compartint-ho amb tot el públic que vulga assistir.

Organitza:

Jardí Botànic de la Universitat de València.

www.jardibotanic.org

Contacta: cicbotanic@uv.es