• Agenda mòbil UV

Igualtat i medi ambient. Jornada de portes obertes al Botànic

igualtat jornades

Període de l'esdeveniment: De 1 d'octubre de 2018 a 28 d'octubre de 2018. Dilluns, dimarts, dimecres, dijous, divendres, dissabte i diumenge de 10:00 a 14:00.

Lloc de realització: Jardí exterior amb activitats infantils a l'Estufa freda

Descripció:

Com a tancament del cicle "Igualtat i medi ambient. Una visió pedagògica", el Jardí Botànic de la Universitat de València organitza una Jornada de Portes Obertes el diumenge 28 d'octubre. L'entrada al Botànic serà lliure de 10 a 14 hores del matí. A més, es realitzaran les següents activitats:

TALLER: EL JARDÍ DELS CONTES IGUALITARIS, 10 - 11.30 H

Mitjançant la dramatització de relats infantils, es convidarà al grup participant a replantejar-se els rols del gènere, amb l’objectiu de fomentar la igualtat d’oportunitats entre xiquets i xiquetes.

TITELLES: ELS DETECTIUS DEL MEDI AMBIENT, 12 - 13 H

Juan i Ana dipositen les deixalles tots els dies al contenidor corresponent. Però un matí, es troben que els contenidors han desaparegut! El veïnat del poble no sap què fer, les deixalles s’acumulen a les cases, és un caos. Però Juan i Ana estan decidits a investigar i descobrir què ha pogut passar...

Organitza:

Jardí Botànic de la Universitat de València.

www.jardibotanic.org

Contacta: cicbotanic@uv.es