• Agenda mòbil UV

II Lliga de debat de secundària i batxillerat

Logo Lliga Debats

Període de l'esdeveniment: De 12 de febrer de 2015 a 14 de febrer de 2015. Dijous, divendres i dissabte de 09:00 a 14:00.

Lloc de realització: Sala Seminari de La Nau. c/ Universitat 2, 46010

Descripció:

Es tracta d'una competició entre instituts de secundària i batxillerat que té com a objectiu fomentar l'ús de la paraula entre l'estudiantat sota el format d'un enfrontament dialèctic entre diversos equips, en els quals s'ha de defendre una posició a favor o en contra sobre un tema d'actualitat. Aquest any el tema és: "Els diners fan la felicitat?"

Organitza:

SeDI amb col·laboració amb Escola Valenciana, Xarxa Vives i La Nau de la UV.

Contacta: Raquel.signes@uv.es

Més informació: