III Setmana de l'Ètica: un planeta ètic i sostenible

Període de l'esdeveniment: De 11 de de desembre de 2019 a 12 de de desembre de 2019. Dimecres i dijous de 09:00 a 18:30.

Lloc de realització: Saló de Graus, Facultat d'Economia (Planta Baixa)

Descripció:

Els dies 11 i 12 de desembre a la Facultat d’Economia de la Universitat de València estàs convidat a participar en la III Setmana de l’Ètica: un planeta ètic i sostenible. Aquesta tercera edició, organitzada pel Col·lectiu d’Estudiants per la Facultat d’Economia Ética i la Facultat d’Economia pretén reflexionar al voltant de la sostenibilitat des de la perspectiva empresarial. La conferència inaugural, que porta per títol 'Construyendo un nuevo contrato social global', serà impartida por Federico Buyolo (Director General de l’Oficina de l’Alt Comissionat per l’Agenda 2030). No ho dubtes més i inscriu-te!

Organitza:

Col·lectiu d'Estudiants per la Facultat d'Economia Ètica (CEFDEE) i Facultat d'Economia.

Contacta: fde.ethics.alum@gmail.com

Més informació: