• Agenda mòbil UV

Inscripció Curs Intel·ligència Emocional i Benestar Subjectiu

Intel·ligència Emocional

Període de l'esdeveniment: De 17 de gener de 2018 a 12 de febrer de 2018. Dilluns, dimarts, dimecres, dijous, divendres, dissabte i diumenge de 00:00 a 00:00.

Lloc de realització: Aula 4.3.Campus Blasco Ibañez

Descripció:

Dirigit a estudiants de totes les titulacions i pùblic en general La psicologia tradicional ha estat centrada quasi exclusivament en la malaltia i patologies mentals oblidant la part positiva del funcionament psicològic i la vida humana. La psicologia hui reconeix l'existència d'una vertadera intel.ligència emocional.

Organitza:

Servei Extensió Universitària.