• Agenda mòbil UV

Màster Propi en Dret Esportiu. Matrícula oberta

Període de l'esdeveniment: De 7 de gener de 2019 a 15 de febrer de 2019. Dilluns, dimarts, dimecres, dijous, divendres, dissabte i diumenge de 00:00 a 23:59.

Lloc de realització: Universitat de València

Descripció:

El Màster Propi en Dret Esportiu de la Universitat de València combina les matèries necessàries per a un professional del dret: legislació civil, laboral, administrativa, dret esportiu, règim laboral professional, explotació publicitària o fiscalitat en l'esport, etc., amb el desenvolupament de les habilitats necessàries en la gestió esportiva. El màster, que es realitza íntegrament online i compta amb el suport dels serveis d'e-learning de **ADEIT, abordarà el dret esportiu, tant a nivell nacional com internacional.

Vídeo resumeixen del curs: ací

Més informació: Màster Propi en Dret Esportiu

Organitza: