Els mecanismes de control públic dels fons europeus Next Generation

Unisocietat Quart de Poblet

Data: 26 de maig de 2021 de 19:00 a 20:30. Dimecres.

Lloc de realització: Casa de la Cultura de Quart de Poblet

Descripció:

Conferència del programa Universitat i Societat de Quart de Poblet, a càrrec de la professora Reyes Marzal Raga, Dpt. de Dret Administratiu i Processal . Universitat de València.

El Vicerectorat de Projecció Territorial i Societat continua el cicle de conferències de la Universitat i Societat de Quart de Poblet. Aforament limitat ateses les mesures antiCovid estipulades.

Aquest cicle preten complementar l’oferta formativa de Unisocietat.

El programa Universitat i Societat sorgeix per la l’aposta de l’Ajuntament de Quart de Poblet, amb el suport de la Universitat de València, per la formació al llarg de la vida. Està dirigit a persones de 30 anys o més, residents al municipi i a la comarca de l’Horta Oest, que tinguen inquietud per aprendre i motivació per la cultura.

Organitza:

Vicerectorat de Projecció Territorial i Societat en col·laboració amb l’Ajuntament de Quart de Poblet, Caixa Popular, la Diputació de València i l' Agència Valenciana Antifrau. .

Contacta: vicerec.territori.societat@uv.es / unitatsuport@uv.es / educa@quartdepoblet.org

Més informació: