• Agenda mòbil UV

El Mediterrani enfront del canvi climàtic: fenòmens meteorològics extrems

UNISOCIETAT Alzira

Data: 19 de de novembre de 2019 de 19:00 a 20:30. Dimarts.

Lloc de realització: Centre de Formació de persones adultes "Enric Valor"

Descripció:

Conferència del programa Universitat i Societat d’Alzira, a càrrec de la professora Mª José Estrela Navarro.

El Vicerectorat de Projecció Territorial i Societat continua el cicle de conferències de la Universitat i Societat d’Alzira. Obert a tot el públic.

Aquest cicle preten complementar l’oferta formativa de Unisocietat.

El programa Universitat i Societat sorgeix per la l’aposta de l’Ajuntament d’Alzira, amb el suport de la Universitat de València, per la formació al llarg de la vida. Està dirigit a persones de 30 anys o més, residents al municipi i a la comarca de la Ribera Alta, que tinguen inquietud per aprendre i motivació per la cultura.

Organitza:

Vicerectorat de Projecció Territorial i Societat en col·laboració amb l’Ajuntament d’Alzira, Caixa Popular i la Diputació de València..

Contacta: unitatsuport@uv.es

Més informació: