• Agenda mòbil UV

Oberta la inscripció en les II Jornades Sostenibilitat i Institucions Culturals

Imatge del programa de les jornades.

Període de l'esdeveniment: De 18 de desembre de 2017 a 19 de gener de 2018. Dilluns, dimarts, dimecres, dijous, divendres, dissabte i diumenge de 00:00 a 00:00.

Lloc de realització: Centre Cultural La Nau

Descripció:

Amb la finalitat d’impulsar un sector cultural més sostenible i alineat amb els ODS de les Nacions Unides, la Universitat de València acull, els dies 25 i 26 de gener de 2018, les II Jornades ‘Sostenibilitat i Institucions Culturals’, organitzades per primera vegada a València per la Xarxa Espanyola de Desenvolupament Sostenible (REDS), amb el suport de la Càtedra UNESCO d’Estudis sobre el Desenvolupament, l’Àrea de Cooperació de la Fundació General de la Universitat de València, la Generalitat Valenciana i la Fundació ”La Caixa”.

La inscripció a les jornades, d’àmbit nacional, està oberta.

Organitza:

Contacta: catedra.unesco@uv.es