• Agenda mòbil UV

Pensament crític i qüestions socio-científiques

Data: 21 de març de 2017 de 19:00 a 20:30. Dimarts.

Lloc de realització: Casa de la Cultura d’Alzira

Descripció:

Conferència del programa UNIVERSITAT I SOCIETAT d’Alzira, a càrrec del professor Jordi Solbes Matarredona, a les 19 hores, a la Casa de la Cultura d’Alzira.

El Vicerectorat de Participació i Projecció Territorial continua el cicle de conferències de la UNIVERSITAT I SOCIETAT d’Alzira. Obert a tot el públic.

Aquest cicle preten complementar l’oferta formativa de UNISOCIETAT.

El programa UNIVERSITAT I SOCIETAT sorgeix per la l’aposta de l’Ajuntament d’Alzira, amb el suport de la Universitat de València, per la formació al llarg de la vida. Està dirigit a persones de 30 anys o més, residents al municipi i a la comarca de la Ribera Alta, que tinguen inquietud per aprendre i motivació per la cultura.

Organitza:

Vicerectorat de Participació i Projecció Territorial en col·laboració amb l’Ajuntament d’Alzira..

Contacta: vicerec.participacio.projeccio@uv.es / unitatsuport@uv.es

Més informació: