• Agenda mòbil UV

Període de l'esdeveniment:
  • De 3 d'abril de 2017 a 24 d'abril de 2017. Dilluns, dimarts, dimecres, dijous, divendres, dissabte i diumenge de 00:00 a 00:00.
  • 25 d'abril de 2017 de 18:00 a 20:00. Dimarts.

Lloc de realització: Centre Cultural d'Almussafes, carrer Ausiàs March, 39

Descripció:

Oberta inscripció per la jornada.

Poden les empreses socials ajudar als Ajuntaments a complir les seues polítiques socials i d’ocupació? Esta pregunta se l’han plantejat investigadors de la Universitat de València, que coincideixen en què les cooperatives i altres empreses contemplades en la Llei d’Economia Social pareixen les més idònies per a prestar serveis locals, així com per a fomentar l’ocupació en el territori. Suposen una via intermèdia entre el pur mercat i la prestació directa dels serveis públics, però sobretot, amb elles, els diners i l’esforç del municipi reverteixen en el mateix, generant més ocupació i riquesa.

Aquesta jornada, organitzada pel Vicerectorat de Participació i Projecció territorial de la Universitat de València amb la col·laboració de Caixa Popular i l’Ajuntament d’Almussafes, está oberta al públic en general de la localitat i el seu entorn pròxim, especialment a col·lectius socials, educatius, assistencials (docents, tècnics municipals, estudiants, responsables polítics, etc.).

Organitza:

Vicerectorat de Participació i Projecció Territorial amb la col·laboració de Caixa Popular i l'Ajuntament d'Almussafes.

Contacta: unitatsuport@uv.es