• Agenda mòbil UV

Premi Mavi Dolç 2017

Premi Mavi Dolç i Gastaldo als treballs audiovisuals sobre igualtat lingüística i plurilingüisme, 2017

Període de l'esdeveniment: De 3 de març de 2017 a 4 de setembre de 2017. Dilluns, dimarts, dimecres, dijous, divendres, dissabte i diumenge de 00:00 a 00:00.

Lloc de realització: SPL, carrer del Serpis, 29, Edifici Beatriu Civera, 2a planta, València

Descripció:

Amb el premi Mavi Dolç i Gastaldo el Servei de Política Lingüística vol impulsar la producció de treballs audiovisuals que contribuïsquen a assolir l’equiparació lingüística del valencià i a promoure els valors del plurilingüisme en tots els àmbits, amb especial atenció a la docència universitària.

Convocatòria de 2017

Objecte

L’objecte de la present convocatòria és la dotació d'un premi, dedicat a la professora Mavi Dolç i Gastaldo, a treballs audiovisuals que contribuïsquen a assolir l’equiparació lingüística del valencià i a promoure els valors del plurilingüisme en tots els àmbits, amb especial atenció a la docència universitària.

Candidats i requisits

Els equips candidats han d'estar formats o almenys encapçalats per estudiants matriculats o personal en actiu de la Universitat de València i de qualsevol altra universitat integrada en la Xarxa Vives.

Sol·licituds i termini de presentació

El termini de presentació de sol·licituds comença l’endemà de la publicació de la convocatòria en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV) i finalitza en un termini de cinc mesos naturals, comptadors a partir de l’endemà de la publicació de la convocatòria en el DOGV.

La sol·licitud de participació en els premis s’ha de presentar, preferentment, mitjançant el formulari que hi ha a:

Si hi ha problemes tècnics, preferentment, es podran presentar els treballs al Servei de Política Lingüística (carrer del Serpis, 29, Edifici Beatriu Civera, 2a planta, 46022 València). Per a això, caldrà emplenar aquesta sol·licitud que haurà d'anar acompanyada amb el currículum de qui presenta el treball o del cap i dels membres del grup que presenta el treball; els justificants que acrediten que almenys el cap del projecte està matriculat o treballant en la Universitat de València o en qualsevol altra universitat de la Xarxa Vives, i el treball que es presenta enregistrat en una memòria USB o en un DVD, en format DVD-ROM. També es podran presentar els treballs en qualsevol dels registres de la Universitat de València o en els registres previstos legalment.

Dotació econòmica

Premi: 2.500 €.

Accèssits: fins a cinc accèssits amb un màxim global de 500 €. La determinació de la dotació dels accèssits es calcularà dividint el màxim global de 500 € entre el nombre d’accèssits concedits.

El premi i els accèssits es poden declarar deserts.

Organitza:

Servei de Política Lingüística.

Contacta: dinamitza@valencia.edu

Més informació: