• Agenda mòbil UV

Prensentacions en Prezi i Powerpoint

La Nau dels Estudiants i les Estudiantes

Període de l'esdeveniment: De 19 de juny de 2017 a 31 d'agost de 2017. Dilluns, dimarts, dimecres, dijous, divendres, dissabte i diumenge de 00:00 a 23:59.

Lloc de realització: Campus de Tarongers

Descripció:

Inscripció oberta, Curs de La Nau dels Estudiants i les Estudiantes, edició de setembre de 2017.

L’ús massiu d’algunes de les eines informàtiques, ens fa pensar que som capaços de traure’ls tot el rendiment. Descobrim que no és així quan aprofundim un poc en les seues funcionalitats. Aquest curs està pensat per a explotar tot el potencial a dues importats aplicacions destinades a fer presentacions: Prezi i Powerpoint.

El curs està impartit per Ariadna Fuertes i Arturo Saez, professors del Departament d’Informàtica.

El curs oferirà les eines per a realitzar presentacions de treballs i projectes mitjançant la utilització de Prezi i Powerpoint; planificació i elaboració de presentacions; realització de diapositives; transicions i animacions de diapositives; integració de gràfics i arxius.

MODALITAT: Taller presencial de 20 h.

LLENGUA: Castellà/Valencià.

LLOC: Campus dels Tarongers.

DATES i HORARI: Del 4 al 7 de setembre de 2017 de 15:30 a 20:30 h.

AULES: Comunicarem en breu.

RECONEIXEMENT ACADÈMIC: 1 ECTS

TERMINI DE INSCRIPCIÓ: del 19 de juny al 31 d’agost de 2017.

Organitza:

Contacta: nauest@uv.es