• Agenda mòbil UV

Prevenció en pediatria: el millor tractament

Cartell del taller

Període de l'esdeveniment: De 17 de juliol de 2017 a 19 de juliol de 2017. Dilluns, dimarts i dimecres de 16:00 a 19:00.

Lloc de realització: C/ Tossal, 8 - Gandia

Descripció:

Taller de la 34a Edició de la Universitat d'Estiu de Gandia.

Prevenció en pediatria, que abraça àrees d’alt interès segons les edats: mal ús medicamentós en patologia respiratòria; avaluació cardiovascular prèvia a la pràctica esportiva en pediatria; prevenció de mort sobtada en xiquets esportistes; prevenció i diagnòstic precoç de la sordesa en el nounat; Internet i xarxes socials en pediatria; prevenció de problemes alimentaris deguts a la multiculturalitat; mal ús medicamentós en patologia òtica; prevenció de la mort sobtada del lactant.

Coordinador. José M. Sequí Canet. Pediatra. Cap clínic de Pediatria. Hospital Francesc de Borja. Gandia.

Organitza:

Universitat de València - Centre Internacional de Gandia