Promoció de la donació de sang a la Universitat de València. Inscripcions

Cartell de la promoció de donació de sang

Període de l'esdeveniment: De 29 de gener de 2020 a 5 de febrer de 2020. Dilluns, dimarts, dimecres, dijous, divendres, dissabte i diumenge de 00:00 a 00:00.

Lloc de realització: Campus de Burjassot, dels Tarongers i de Blasco Ibáñez.

Descripció:

Des del 29 de gener al 5 de febrer estarà oberta la inscripció per participar en la Setmana de promoció de la donació de sang a la UV com a promotor o promotora. Aquesta iniciativa, organitzada pel Sedi en col·laboració amb el Centre de Transfusions de la Comunitat Valenciana,  té com a objectiu formar a estudiants de la Universitat de València en el funcionament de la donació de sang i fer-los partícips d’una campanya especial de captació de donants.

La participació  en aquesta activitat és gratuïta i qui complete les tres fases (formació, promoció i col·laboració en els punts de donació) obtindrà 1 crèdit ECTS.

Organitza:

Servei d'Informació i Dinamització (Sedi).

Contacta: dinamitzacio@uv.es

Més informació: