• Agenda mòbil UV

Taller 'The Design Sprint'

Data: 3 de de desembre de 2019 de 12:00 a 17:00. Dimarts.

Lloc de realització: ETSE

Descripció:

La Càtedra CAPGEMINI–UV a la Innovació en el Desenvolupament de Programari de la Universitat de València organitza un taller dedicat al procés de Design Sprint, que se celebrarà entre les 12 h i les 17 h del pròxim dimarts 3 de desembre en l'aula 2.4 de l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria (ETSE-UV).

El taller serà impartit per professionals de l'estudi Idean, part de Capgemini Invent, i abordarà els punts claus del procés de Design Sprint, fent servir la metodologia desenvolupada per Google Ventures per a respondre a les preguntes crítiques del negoci a través del disseny, la creació de prototips i la prova d'idees amb clients.

L'aplicació Design Sprint permet donar un gran impuls als projectes, podent avançar ràpidament en la seua engegada, veure les interaccions del producte acabat i les reaccions dels clients abans de comprometre's en temps i diners a un desenvolupament costós.

Organitza:

Càtedra CAPGEMINI-UV.