• Agenda mòbil UV

Tallers Intensius de Llengües i Cultures Juliol 2017

Període de l'esdeveniment: De 16 de maig de 2017 a 27 de juliol de 2017. Dimarts de 00:00 a 00:00.

Lloc de realització: Servei de Política Lingüística de la Universitat de València (Edifici Beatriu Civera, c. del Serpis, 29, València).

Descripció:

S'hi ofereixen divuit tallers de llengua i cultura armènies, búlgares, ucraïneses, poloneses, russes, romaneses, italianes, franceses i angleses, a més d'un taller general d'introducció a les llengües eslaves. Tindran lloc entre el 3 i el 27 de juliol de 2017.

El Campus Vives de Plurilingüisme naix com una iniciativa conjunta de la Xarxa Vives d'Universitats i la Universitat de València, amb l'objectiu d'oferir tallers intensius de diverses llengües i cultures al personal i a l'estudiantat de totes les universitats de la Xarxa. Aquests tallers són una bona oportunitat per a conèixer llengües i cultures a través dels dinamitzadors que les parlen, les coneixen i les viuen. També, si participareu d’algun programa internacional d’estudis, com l’Erasmus, és una bona manera de conèixer les particularitats de la cultura que us acollirà.

En total, s'hi ofereixen divuit tallers de llengua i cultura armènies, búlgares, ucraïneses, poloneses, russes, romaneses, italianes, franceses i angleses, a més d'un taller general d'introducció a les llengües eslaves. Els objectius de cada taller són promoure el coneixement la llengua i la cultura del taller, els valors del plurilingüisme i l'estatus del valencià com a llengua pròpia de l'activitat acadèmica. Les llengües de treball, doncs, seran la pròpia de cada taller i el valencià.

Qui s’hi pot inscriure?

Tota la comunitat universitària de la Xarxa Vives i els membres del col·lectiu Amics i Antics Alumnes de la Univesitat de València.

On?

A les aules del Servei de Política Lingüística de la Universitat de València (Edifici Beatriu Civera, c. del Serpis, 29, València).

Quan?

Del 3 al 27 de juliol, de dilluns a divendres, en sessions diàries de 90 minuts.

Quant costa?

L’assistència als tallers és gratuïta per a tota la comunitat universitària de la Xarxa Vives.

Com i quan puc inscriure-m'hi?

A partir del 15 de maig, al web www.spluv.es/tallers

Organitza: