• Agenda mòbil UV

Tallers de llengua i cultura ucraïneses de nivells A1 i A1+/A2

Període de l'esdeveniment: De 7 de febrer de 2017 a 18 de maig de 2017. Dilluns, dimarts, dimecres, dijous, divendres, dissabte i diumenge de 00:00 a 00:00.

Lloc de realització: Carrer del Serpis, 29, de València (Campus dels Tarongers)

Descripció:

Els tallers tindran lloc entre el 13 de febrer i el 18 de maig de 2017. No hi haurà sessions del 15 al 19 de març (Falles), ni del 14 al 24 d'abril (Pasqua). Les sessions són de 90 minuts.

Són gratuïts i estan oberts a l'estudiantat i al personal treballador de la Universitat de València. Si no treballeu ni estudieu en la Universitat, teniu l'opció de fer-vos membres de l'Associació d'Amics i Antics Alumnes (www.fundacio.es/amics).

Els objectius de cada taller són promoure el coneixement, la llengua i la cultura del taller, els valors del plurilingüisme i l'estatus del valencià com a llengua pròpia de l'activitat acadèmica. Les llengües de treball, doncs, són la pròpia de cada taller i el valencià.

El taller de llengua i cultura ucraïneses A1+/A2 està indicat per a persones amb alguns coneixements previs de la llengua del taller o de qualsevol altra llengua eslava. El taller d'Introducció a les llengües i cultures eslaves no requereix coneixements previs.

Informació i inscripció: www.spluv.es/tallers

Organitza:

Servei de Política Lingüística.

Contacta: dinamitza@valencia.edu

Més informació: