• Agenda mòbil UV

TTIP a debat

Data: 21 de març de 2017 de 19:00 a 20:30. Dimarts.

Lloc de realització: Centre Cultural de Massamagrell.

Descripció:

Conferència del programa UNIVERSITAT I SOCIETAT de Massamagrell, a càrrec del professor Adoración Guamán Hernández, a les 19 hores, al Centre Cultural de Massamagrell.

El Vicerectorat de Participació i Projecció Territorial continua el cicle de conferències de la UNIVERSITAT I SOCIETAT de Massamagrell. Obert a tot el públic.

Aquest cicle preten complementar l’oferta formativa de UNISOCIETAT.

El programa UNIVERSITAT I SOCIETAT sorgeix per la l’aposta de l’Ajuntament de Massamagrell, amb el suport de la Universitat de València, per la formació al llarg de la vida. Està dirigit a persones de 30 anys o més, residents al municipi i a la comarca de l’Horta Nord, que tinguen inquietud per aprendre i motivació per la cultura.

Organitza:

Vicerectorat de Participació i Projecció Territorial en col·laboració amb l’Ajuntament de Massamagrell..

Contacta: vicerec.participacio.projeccio@uv.es / unitatsuport@uv.es / centrecultural@massamagrell.es

Més informació: