• Agenda mòbil UV

La Universitat de València y sus entornos comarcales: El Alto Turia Valenciano

Període de l'esdeveniment: De 13 de de març de 2014 a 10 de d’abril de 2014. Dimecres, divendres, dissabte i diumenge de 18:00 a 20:00.

Lloc de realització: Sala de Exposiciones Pintor Rafael Calduch. Villar del Arzobispo

Descripció:

Amb aquesta exposició, la Universitat de València, per mediació del Vicerectorat de Participació i Projecció Territorial, pretén donar a conèixer al gran públic els tractius que alberguen les comarques de Los Serranos i el Rincón de Ademuz, encara uns territoris desconeguts per a molts valencians.

L’arrelada personalitat de les terres drenades pel curs del Túria es manifesta de diferents formes, des de una natura curull d’agrest bellesa fins a un parlar molt peculiar que hui es considera un atèntic tresor llingüístic.

Organitza:

Vicerectorat de Participació i Projecció Territorial en col•laboració amb l'Ajuntament de Villar del Arzobispo.

Contacta: vicerec.participacio.projeccio@uv.es / unitatsuport@uv.es

Més informació: