UVCol·laboratori: Som motor de canvi saludable.T'uneixes?. 2 crèd. ECTS

UV Col·laboratori

Període de l'esdeveniment: De 9 de setembre de 2021 a 13 d’octubre de 2021. Dilluns, dimarts, dimecres, dijous, divendres, dissabte i diumenge de 00:00 a 00:00.

Lloc de realització: Online i tutories Presencials . Facultat de Fisioteràpia

Descripció:

Dirigit a estudiants de qualsevol grau de la UV, però és recomanable per al grau de Ciències de la Salut.

En aquesta activitat, els i les estudiants, després de les 10 hores de formació en línia sobre aspectes conceptuals i eines pràctiques per a la realització del vídeo, així com sobre les accions que engloba el ODS 3, seran distribuïts en xicotets grups (màxim 5 estudiants). A través de la tutorització presencial d'un professor de la Facultat de Fisioteràpia, dissenyaran, gravaran i editaran xicotetes “píndoles” audiovisuals (minivídeos) en les quals descriuran quines accions pot realitzar qualsevol persona per a aconseguir el ODS 3 sobre Salut i Benestar. Per a l'enregistrament dels vídeos es comptarà amb el Taller Audiovisual de l'associació Amics de la Nau Gran. Tots els minivídeos seran recollits en un entorn virtual per a garantir la difusió dels mateixos entre la ciutadania. Així mateix, el 7 d'abril, dia Mundial de la Salut, se celebrarà un acte de presentació del material audiovisual generat.

Automatrícula: http://links.uv.es/w2e0IP8

Organitza: