• Agenda mòbil UV

Visita de Comissió d'Avaluació Externa

Logo AVAP

Data: 9 de febrer de 2018 de 09:00 a 19:15. Divendres.

Lloc de realització: Facultat de Psicologia

Descripció:

Avaluarà el màster en Psicologia General Sanitària.

La Universitat de València rebrà la visita del comitè que, en el marc del programa de renovació de l’acreditació de títols universitaris, ha d’avaluar aquesta titulació.

La Comissió d’Avaluació Externa està formada per tres membres de diferents universitats espanyoles. Durant la visita, els/les avaluadors/es inspeccionaran les instal·lacions del centre on s’imparteix el títol i s’entrevistaran amb diferents col·lectius involucrats en ell: estudiantat, professorat, equips directius, ocupadors/es i egressats/des. Així mateix, hi haurà una audiència pública de 16.30 a 17.15 h al Saló de Graus de la Facultat de Psicologia, perquè qualsevol persona interessada i que no haja estat entrevistada anteriorment puga aportar la seua visió respecte al màster avaluat.

Organitza:

Unitat de Qualitat.