• Agenda mòbil UV

Visita de Comitè d'Avaluació Externa

Comitè avaluació externa

Data: 20 de de juny de 2019 de 09:00 a 19:00. Dijous.

Lloc de realització: Facultat de Dret

Descripció:

Avaluarà el Màster en Drets Humans, Democràcia i Justícia Internacional.

La Universitat de València rebrà la visita del comitè que, en el marc del programa de renovació de l’acreditació de títols universitaris, ha d’avaluar aquesta titulació.

La Comissió d’Avaluació Externa, designada per l'Agència Valenciana d'Avaluació i Prospectiva (AVAP), està formada per membres de diferents universitats espanyoles. Durant la visita, els/les avaluadors/es inspeccionaran les instal·lacions dels centres on s’imparteixen els títols i s’entrevistaran amb diferents col·lectius involucrats en ell: estudiantat, professorat, equips directius, equips d'autoavaluació, ocupadors/es i egressats/des. Així mateix, hi haurà una audiència pública el dia 20 de juny de 15.45 a 16.15h a l'aula 1P20 (primera planta) de la Facultat de Dret perquè qualsevol persona interessada i que no haja estat entrevistada anteriorment puga aportar la seua visió respecte als màsters avaluats.

Organitza:

Unitat de Qualitat .