GIUV2025-638
Educació Basada en Evidències (EBE) és un grup d'investigació dedicat a la millora de les experiències educatives per mig de tecnologies innovadores basades en analítica de l'aprenentatge. El nostre treball es centra en el disseny d'intervencions educatives complexes i personalitzades, l'avaluació empírica de la seua eficàcia i l'adaptació contextual de les teories educatives. Fins ara, hem desenvolupat i implementat tècniques com l'Anàlisi de Xarxes Socials per a estimular l'aprenentatge interactiu i la Mineria de Textos per a facilitar l'adquisició de conceptes (projecte CIGE/2023/53). La nostra investigació implica la recopilació, anàlisi i comunicació sistemàtics de proves basades en dades procedents de persones i grups, amb l'objectiu de comprendre i optimitzar els processos d'aprenentatge i els entorns en els quals es desenrotllen. A través d'este enfocament basat en l'evidència, ens esforcem per promoure una educació equitativa que responga a les necessitats úniques de cada estudiant, recolzant a totes les persones perquè aconseguisquen el seu màxim potencial.
- Desarrollar tecnologia educativa a partir de evidencias empiricas, adaptando las teorias de la educacion a necesidades especificas de aprendizaje
- Analítica de laprenentatge.L'analítica de l'aprenentatge és un camp innovador que se centra en mesurar, recopilar, analitzar i comunicar dades específiques sobre els estudiants i els seus entorns educatius. A través d'esta anàlisi, es generen insights que permeten comprendre i optimitzar les experiències d'aprenentatge.
Nom | Caràcter de la participació | Entitat | Descripció |
---|---|---|---|
FRANCISCO JAVIER GARCIA GARCIA | Director-a | Universitat de València | Ajudant Doctor/Doctora |
Equip d'investigació | |||
INMACULADA LOPEZ FRANCES | Col·laborador-a | Universitat de València | Prof. Permanent Laboral Ppl |
SALVADOR JOSE CARDONA SERRA | Col·laborador-a | Universitat de València | Ajudant Doctora/Doctor |
CRISTIAN MOLLA ESPARZA | Col·laborador-a | Universitat de València | Ajudant Doctora/Doctor |
EVELYN E. MOCTEZUMA RAMÍREZ | Col·laborador-a | CONFEDERACION ESPAÑOLA DE COOPERATIVAS DE TRABAJO ASOCIADO- COCETA | gestor-a |
- Proceso de datos, hosting y actividades relacionadas.
- Educación secundaria técnica y profesional.
- Educación postsecundaria no terciaria.
- Educación universitaria.
- Educación terciaria no universitaria.
- Teoria de l'Educació