• alumnat estudiant

Ajudes per a la iniciació a la investigació per a estudiants de la Universitat de València que cursen estudis oficials en centres propis d’aquesta universitat, curs 2018-2019.

10/07/2019

És objecte d’aquesta convocatòria promoure la iniciació en tasques d’investigació dels estudiants de la Universitat de València que finalitzen els estudis de grau o que estiguen cursant primer curs de màsters universitaris oficials, mitjançant l'assignació d'una beca que els permeta iniciar-se en tasques d’investigació vinculades amb els estudis que cursen i facilitar la seua futura orientació professional o investigadora.

Requisits acadèmics

Estudiants de grau:

• No estar en possessió o en disposició legal d'obtenir un títol universitari oficial.
  • Estar matriculat el curs 2018-2019, en centres propis, de la totalitat d'assignatures o crèdits per a l'obtenció del títol.
  • Haver superat 180 crèdits, a 30 de setembre de 2018.
  • Tenir com a nota mitjana dels crèdits superats a 30 de setembre de 2018 la que s'assenyala a continuació per a cadascuna de les branques de titulacions universitàries oficials:
    6,00 punts per a la branca d'Enginyeria i Arquitectura.
    7,00 punts per a les branques de Ciències i Ciències de la Salut.
    7,50 punts per a les branques de Ciències Socials i Jurídiques i Arts i Humanitats.

Estudiants de màster oficial:

• No estar en possessió o en disposició legal d'obtenir un títol acadèmic de màster oficial o de doctor.
  • Estar matriculat el curs 2018-2019, de la totalitat de les assignatures o crèdits, i per primera vegada, del primer curs d'un màster oficial.
  • Haver obtingut una nota mitjana en l'expedient acadèmic corresponent als estudis universitaris previs que donen accés al màster, la que s'assenyala a continuació per a cadascuna de les branques de les titulacions universitàries oficials:
    6,00 punts per a la branca d'Enginyeria i Arquitectura.
    7,00 punts per a les branques de Ciències i Ciències de la Salut.

Sol·licituds i termini de presentació

Les sol·licituds s’han de presentar, emplenades degudament, mitjançant el formulari disponible en ENTREU, seu electrònica de la Universitat de València.
El termini de presentacó de la sol·licitud és del 9 d'abril al 13 de maig de 2019.

Documentació

A través del formulari electrònic de sol·licitud, s'ha d'aportar la documentació següent:

• Projecte d'iniciació a la investigació que realitzarà el candidat, que assegure el compliment dels objectius d'aquesta convocatòria.
  • En el cas que les qualificacions dels estudis previs procedisquen d'una altra institució acadèmica diferent de la Universitat de València, les persones sol·licitants han d'adjuntar còpia de la certificació acadèmica personal en què ha de constar la nota mitjana. A més, en el cas que la universitat d'origen siga una universitat estrangera, les qualificacions han d'estar convertides al sistema de qualificacions espanyol.