Aquesta convocatòria d'ajudes per a la iniciació a la investigació té com a objectiu promoure la iniciació en tasques d’investigació de l'estudiantat de la Universitat de València que acaba els estudis de grau o que estiga cursant primer curs de màsters universitaris oficials a la Universitat. Per a això, es concedeixen beques que permeten desenvolupar tasques d’investigació vinculades amb els estudis que cursen i facilitar la seua futura orientació professional i/o investigadora.

Persones beneficiàries

Estudiantat de la Universitat de València matriculat en l’últim any de grau o primer curs de màster universitari oficial.

Dotació econòmica

Cada estudiant rebrà una dotació total i única de 1.000 euros en concepte d’ajuda econòmica per a la formació.

Termini de presentació de sol·licituds

Vint dies hàbils des de l’endemà de la publicació de l’extracte d’aquesta resolució en el DOGV.

Requisits

Per obtenir aquestes ajudes cal complir, entre altres, els requisits següents:

• No estar en possessió o en disposició legal d'obtenir un títol universitari oficial.
  • Estar matriculat en centres propis de la Universitat de València en el curs acadèmic 2019-2020. En el cas d’estudiants de grau, en la totalitat de les assignatures o crèdits que els falten per complir els requisits per a l’obtenció del títol; en el cas d’estudiants de màster, en la totalitat d’assignatures o crèdits de primer curs i per primera vegada.
  • Les ajudes s’han de gaudir, amb una dedicació de 225 hores, des de la data d’acceptació de l’ajuda fins als sis mesos posteriors a la publicació de la resolució de l’adjudicació.

Fases del procediment i documentació

1.- Publicació de les bases

• Convocatòria i bases completes [tauler oficial de la UV: pendent de publicació].
  • Data de publicació en el DOGV: pendent.

2.- Sol·licitud de l’ajuda

• Accés al formulari de sol·licitud Entreu (pendent de publicació).
  • Projecte d’investigació, que ha de contenir, entre altres coses, la línia d’investigació del departament a què es vincula, el nom de l’investigador/a (adscrit/a al departament) que supervisarà el desenvolupament del projecte, les tasques que es realitzaran i l’impacte formatiu.

3.- Concessió de les ajudes i acceptació

• Resolució d’adjudicació de les ajudes per a la iniciació a la investigació per als estudiants i estudiantes de la Universitat de València 2019-2020 [tauler oficial de la UV: pendent de publicació].
  • Document d’acceptació de l’ajuda.

Les persones beneficiàries de les ajudes han de comunicar al Sedi l’acceptació o la renúncia a l’ajuda econòmica en el termini de cinc dies hàbils a partir de l’endemà de la publicació de la resolució de concessió definitiva.

4.- Justificació i pagament de les ajudes

Termini: dins al mes següent a la data màxima per a l’acabament de la col·laboració.

Tens dubtes?

Recomanem llegir totes les bases de la resolució de la convocatòria. A més, en cas que necessites fer-nos alguna consulta pots escriure’ns a sedi_ajudes@uv.es

Arran de la declaració de l’estat d’alarma hem suspès l’atenció telefònica i la presencial.