MÀSTER UNIVERSITARI EN MÀRQUETING I INVESTIGACIÓ DE MERCATS

  • Assignatura:Habilitats directives i de direcció d'equips
  • Codi:40099
Crèdits 5
Caràcter Obligatori

Grups P1

Periode lectiu
Data d'inici 12/09/2022
Data de finalització23/12/2022
Examens
Data convocatòria 123/01/2023
Data convocatòria 228/04/2023
Subgrup Idioma Setmana Dies Inici Final Lloc de realització
E0Castellà     
T0Castellà◄ Consulteu horari. Part del període lectiuDimecres09:0014:00AULA O38 AULARI OEST
Professor/a Subgrup Departament Categoria
CRUZ ROS, SONIAE0Direcció d'Empreses 'Juan José Renau Piqueras' UV TITULAR D'UNIVERSITAT UV
CRUZ ROS, SONIAT0Direcció d'Empreses 'Juan José Renau Piqueras' UV TITULAR D'UNIVERSITAT UV
Agudo Pereira, José Juan-AutónomoDirector de programas
López Fernández, Dámaris-UISCADEDirectora Academia de Arte

Grups P2

Periode lectiu
Data d'inici 12/09/2022
Data de finalització23/12/2022
Examens
Data convocatòria 123/01/2023
Data convocatòria 228/04/2023
Subgrup Idioma Setmana Dies Inici Final Lloc de realització
E0Castellà     
T0Castellà◄ Consulteu horari. Part del període lectiuDimecres15:3020:30AULA O38 AULARI OEST
Professor/a Subgrup Departament Categoria
COMECHE MARTINEZ, JOSE MANUELE0Direcció d'Empreses 'Juan José Renau Piqueras' UV PROF. PERMANENT LABORAL PPL UV
COMECHE MARTINEZ, JOSE MANUELT0Direcció d'Empreses 'Juan José Renau Piqueras' UV PROF. PERMANENT LABORAL PPL UV
Agudo Pereira, José Juan-AutónomoDirector de programas
López Fernández, Dámaris-UISCADEDirectora Academia de Arte