MÀSTER UNIVERSITARI EN MÀRQUETING I INVESTIGACIÓ DE MERCATS

  • Assignatura:Habilitats directives i de direcció d'equips
  • Codi:40099
Crèdits 5
Caràcter Obligatori

Grups P1

Periode lectiu
Data d'inici 12/09/2022
Data de finalització23/12/2022
Examens
Data convocatòria 123/01/2023
Data convocatòria 228/04/2023
Subgrup Idioma Setmana Dies Inici Final Lloc de realització
E0Castellà     
T0Castellà◄ Consulteu horari. Part del període lectiuDimecres09:0014:00AULA O38 AULARI OEST
Professor/a Subgrup Departament Categoria
CRUZ ROS, SONIAE0Direcció d'Empreses 'Juan José Renau Piqueras' UV TITULAR D UNIVERSITAT UV
CRUZ ROS, SONIAT0Direcció d'Empreses 'Juan José Renau Piqueras' UV TITULAR D UNIVERSITAT UV
Agudo Pereira, José Juan-Autónomo
López Fernández, Dámaris-UISCADEDirectora Academia de Arte

Grups P2

Periode lectiu
Data d'inici 12/09/2022
Data de finalització23/12/2022
Examens
Data convocatòria 123/01/2023
Data convocatòria 228/04/2023
Subgrup Idioma Setmana Dies Inici Final Lloc de realització
E0Castellà     
T0Castellà◄ Consulteu horari. Part del període lectiuDimecres15:3020:30AULA O38 AULARI OEST
Professor/a Subgrup Departament Categoria
COMECHE MARTINEZ, JOSE MANUELE0Direcció d'Empreses 'Juan José Renau Piqueras' UV CONTRACTAT/DA DR. UV
COMECHE MARTINEZ, JOSE MANUELT0Direcció d'Empreses 'Juan José Renau Piqueras' UV CONTRACTAT/DA DR. UV
Agudo Pereira, José Juan-Autónomo
López Fernández, Dámaris-UISCADEDirectora Academia de Arte