MÀSTER UNIVERSITARI EN MÀRQUETING I INVESTIGACIÓ DE MERCATS

  • Assignatura:Direcció publicitària
  • Codi:40104
Crèdits 5
Caràcter Optatiu

Grups PT

Periode lectiu
Data d'inici 31/01/2022
Data de finalització20/05/2022
Examens
Data convocatòria 1
Data convocatòria 225/05/2022
Subgrup Idioma Setmana Dies Inici Final Lloc de realització
A0Castellà     
E0Castellà     
T0Castellà◄ Consulteu horari. Part del període lectiuDimarts15:3020:30AULA O37 AULARI OEST
◄ Consulteu horari. Part del període lectiuDimarts15:3019:00AULA S504 AULARI SUD
Professor/a Subgrup Departament Categoria
BALLESTER RIERA, VICTORA0Comercialització i Investigació de Mercats UV ASSOCIAT/DA UNIVERSITAT UV
MIQUEL ROMERO, MARIA JOSEA0Comercialització i Investigació de Mercats UV TITULAR D UNIVERSITAT UV
BALLESTER RIERA, VICTORE0Comercialització i Investigació de Mercats UV ASSOCIAT/DA UNIVERSITAT UV
BUZOVA ., DANIELAE0Comercialització i Investigació de Mercats UV AJUDANT/A DR. UV
MIQUEL ROMERO, MARIA JOSEE0Comercialització i Investigació de Mercats UV TITULAR D UNIVERSITAT UV
BALLESTER RIERA, VICTORT0Comercialització i Investigació de Mercats UV ASSOCIAT/DA UNIVERSITAT UV
BUZOVA ., DANIELAT0Comercialització i Investigació de Mercats UV AJUDANT/A DR. UV
MIQUEL ROMERO, MARIA JOSET0Comercialització i Investigació de Mercats UV TITULAR D UNIVERSITAT UV