MÀSTER UNIVERSITARI EN MÀRQUETING I INVESTIGACIÓ DE MERCATS

  • Assignatura:Missatge i planificació de mitjans
  • Codi:40105
Crèdits 5
Caràcter Optativa
Periode lectiu
Data d'inici ---
Data de finalització---
Examens
Primera convocatòria segon quadrimestreSubgrup PT-I02/06/2025 00:00
Subgrup
  • Grup Aula informàtica PT-I
  • Grup Seminari PT-E
  • Grup Treball en grup PT-A
Professor/a Subgrup Departament Categoria
MARCELO ROYO VELAPT-ICOMERCIALITZACIÓ I INVESTIGACIÓ DE MERCACATEDRÀTIC/A D'UNIVERSITAT
JOSE EDUARDO TRONCH GARCIA DE LOS RIOSPT-ICOMERCIALITZACIÓ I INVESTIGACIÓ DE MERCAPROF. PERMANENT LABORAL PPL
MARIA ASUNCION HERNANDEZ FERNANDEZPT-ICOMERCIALITZACIÓ I INVESTIGACIÓ DE MERCATITULAR D'UNIVERSITAT
MARIA ASUNCION HERNANDEZ FERNANDEZPT-ACOMERCIALITZACIÓ I INVESTIGACIÓ DE MERCATITULAR D'UNIVERSITAT