MÀSTER UNIVERSITARI EN MÀRQUETING I INVESTIGACIÓ DE MERCATS

  • Assignatura:Gestió de les relacions en el canal
  • Codi:40106
Crèdits 5
Caràcter Optatiu

Grups PT

Periode lectiu
Data d'inici 31/01/2022
Data de finalització20/05/2022
Examens
Data convocatòria 1
Data convocatòria 220/05/2022
Subgrup Idioma Setmana Dies Inici Final Lloc de realització
A0Castellà     
E0Castellà     
T0Castellà◄ Consulteu horari. Part del període lectiuDijous15:3019:00AULA S506 AULARI SUD
◄ Consulteu horari. Part del període lectiuDimarts15:3020:30AULA O38 AULARI OEST
Professor/a Subgrup Departament Categoria
FRASQUET DEL TORO, MARTAA0Comercialització i Investigació de Mercats UV TITULAR D UNIVERSITAT UV
MOLLA DESCALS, ALEJANDROA0Comercialització i Investigació de Mercats UV CATEDRÀTIC/A D UNIVERSITAT UV
FRASQUET DEL TORO, MARTAE0Comercialització i Investigació de Mercats UV TITULAR D UNIVERSITAT UV
MOLLA DESCALS, ALEJANDROE0Comercialització i Investigació de Mercats UV CATEDRÀTIC/A D UNIVERSITAT UV
FRASQUET DEL TORO, MARTAT0Comercialització i Investigació de Mercats UV TITULAR D UNIVERSITAT UV
MOLLA DESCALS, ALEJANDROT0Comercialització i Investigació de Mercats UV CATEDRÀTIC/A D UNIVERSITAT UV