MÀSTER UNIVERSITARI EN DIRECCIÓ I PLANIFICACIÓ DEL TURISME

  • Assignatura:Màrqueting públic turístic. Citymarketing
  • Codi:42989
Crèdits 5
Caràcter Optatiu

Grups PT

Periode lectiu
Data d'inici 30/01/2023
Data de finalització19/05/2023
Examens
Data convocatòria 1
Data convocatòria 2
Subgrup Idioma Setmana Dies Inici Final Lloc de realització
E0Castellà     
T0Castellà◄ Consulteu horari. Part del període lectiuDimarts16:0021:00AULA O34 AULARI OEST
◄ Consulteu horari. Part del període lectiuDijous16:0021:00AULA OB2 AULARI OEST
◄ Consulteu horari. Part del període lectiuDilluns16:0021:00AULA O13 AULARI OEST
◄ Consulteu horari. Part del període lectiuDimarts16:0021:00AULA O34 AULARI OEST
Professor/a Subgrup Departament Categoria
CERVERA TAULET, AMPAROT0Comercialització i Investigació de Mercats UV CATEDRÀTIC/A D'UNIVERSITAT UV
Crespi Vallbona, Monserrat-Universitat de BarcelonaProfesora Titular
Llorens Benlloch, Vicente-ESAMGerente
Millet Meseguer, Ricardo-Visit ValenciaDirector de estrategia e inteligencia
Periañez Cañadillas, Iñaki-Universidad Pais VascoProfesor Titular
Soler Sánchez, Encarna-Palacio de CongresosJefe Comercial