• Consulta l'oferta de graus
  • CE1: Que els estudiants comprenguen els referents teòrics que constituïxen al ser humà com a protagonista de l'educació.
  • CE2: Que els estudiants siguen capaços de diagnosticar necessitats, situacions complexes i possibilitats de les persones per a fonamentar les accions educatives.
  • CE3: Que els estudiants sàpien conéixer i comprendre els processos d'ensenyança aprenentatge i la seua incidència en la formació i desenrotllament integral de les persones i comunitats.
  • CE4: Que els estudiants siguen capaços de dissenyar plans, programes, projectes accions i recursos educatius en diferents contextos.
  • CE5: Que els estudiants sàpien elaborar instruments per a l'arreplega i anàlisi d'informació educativa.
  • CE6: Que els estudiants siguen capaços d'aplicar i coordinar programes i metodologies educatives de desenrotllament personal, social i professional.
  • CE7: Que els estudiants siguen capaços de supervisar i avaluar plans, programes, projectes i centres. …
  • CE8: Que els estudiants sàpien elaborar i interpretar informes tècnics, d'investigació i d'avaluació sobre accions, processos i resultats educatius.
  • CE9: Que els estudiants siguen capaços de realitzar estudis prospectius i avaluatius sobre característiques, necessitats i demandes educatives.
  • CE10: Que els estudiants coneguen els principis i fonaments de l'atenció a la diversitat en educació i desenrotllen i coordinen intervencions educatives amb persones o grups, amb necessitats educatives especials, en situacions de risc, de desigualtat o discriminació per raó de gènere, classe, ètnia, edat, religió i discapacitat.
  • CE11: Que els estudiants recolzen i col·laboren en activitats docents en diferents contextos socioeducatius.
  • CE12: Que els estudiants siguen capaços de conéixer i comprendre els Sistemes Educatius i formatius actuals en el context internacional.
  • CE13: Que els estudiants siguen capaços de conéixer i interpretar els processos històrics dels sistemes, institucions i organitzacions d'educació i formació.
  • CE14: Que els estudiants coneguen i analitzen les polítiques educatives, el seu desenrotllament legislatiu i la seua incidència en les reformes educatives.
  • CE15: Que els estudiants siguen capaços de facilitar i gestionar la cooperació en els processos educatius i professionals.
  • CE16: Que els estudiants siguen capaços de dissenyar plans de formació del professorat, de formadors i d'altres professionals, adequats a les noves situacions, necessitats i contextos.
  • CE17: Que els estudiants siguen capaços de dissenyar programes, projectes i propostes innovadores de formació i desenrotllament de recursos formatius en contextos laborals, familiars i institucionals en les modalitats presencials i virtuals.
  • CE18: Que els estudiants desenrotllen estratègies i tècniques per a promoure la participació i l'aprenentatge al llarg de la vida.
  • CE19: Que els estudiants siguen capaços d'avaluar polítiques, institucions i sistemes educatius.
  • CE20: Que els estudiants siguen capaços d'avaluar recursos educatius i formatius.
  • CE21: Que els estudiants avaluen els processos d'ensenyança-aprenentatge i els agents educatius.
  • CE22: Que els estudiants siguen capaços d'organitzar i gestionar centres, institucions, servicis i recursos educatius i formatius.
  • CE23: Que els estudiants desenrotllen models i processos de gestió de qualitat de l'educació i la formació.
  • CE24: Que els estudiants apliquen estratègies i tècniques de tutorización, entrenament, assessorament entre iguals, consulta i orientació en processos educatius i formatius.
  • CE25: Que els estudiants siguen capaços d'assessorar sobre l'ús pedagògic i integració curricular dels mitjans didàctics.
  • CE26: Que els estudiants siguen capaços d'analitzar, dissenyar i avaluar les aplicacions de les tecnologies de la informació i la comunicació associades als processos educatius i formatius.