• Preinscripció Màsters UV 2017-2018
  • Preinscripcion fase1

06/06/17

Últims dies-Preinscripció a estudis de màster

Finalitza el termini de presentació de sol·licituds (FASE 1): 15 de juny de 2017. Si compleixes els requisits, no dubtes en pre-inscriure't.

Tota la informació detallada ací

• fira postgrau

12/04/17

Fira Internacional d'Estudis de Postgrau

Dijous 27 d'abril de 12:30 a 14:00 h i de 16:00 a 19:00 h, en el Hotel Luz de Castelló (Carrer del Pintor Oliet, 3 - 12006 Castelló de la Plana)

Acudeix  i informat de l'oferta d'estudis oficials de màster de la Universitat de València.

• Ampliació Oferta

04/04/17

Ampliació de l’oferta de màsters oficials curs 2017-18

S’han incorporat a l’oferta:

• Màster Universitari en Teledetecció i
    • Màster Universitari en Enginyeria en Telecomunicació

Per a més informació clica aquí

• Preinscripció Màster

20/01/17

Obert el termini de preinscripció a Màster per al curs 2017-2018.

Ja pots preinscriu-te en els Màsters Oficials de la Universitat de València! El termini estarà obert des del dia 16 de gener fins a l'1 de setembre de 2017.

La Universitat de València et dóna l'oportunitat de preinscriu-te en qualsevol dels seus màsters oficials en dues fases o períodes.

El primer s'obre aquest dilluns 16 de gener i finalitzarà a les 14:00 hores del 15 de juny de 2017 (hora peninsular). Recorda que cadascun dels màsters compta amb els seus propis requisits d'accés que podràs consultar als seus respectius portals webs abans de preinscriu-te.

Una vegada preinscrita o preinscrit, coneixeràs el resultat de la baremació l'11 de juliol de 2017.Si resultes admesa o admès en el màster, hauràs de matricular-te entre el 17 i el 20 de juliol de 2017.Si has quedat en llista d'espera, cap la possibilitat que el 26 de juliol et pugues matricular en els Màsters Oficials, sempre que s'hagen produït vacants en el procés de matriculació.

Tota la informació està disponible a la web de la Universitat de València. Per a qualsevol dubte, pots contactar amb nosaltres a través de postgrado@uv.es o  les xarxes socials.

• Llista d'Espera

07/10/16

Resolució Llista d'Espera

Podeu trobar el resultat del procés d'admissió de la llista d'espera de la fase I i llista d'espera en fase II consultant els llistats aquí

• ordinadors

05/10/16

Últimes places de màsters oficials

Vols estudiar un màster oficial? Encara estàs a temps!

Oberta la matrícula de les últimes places de màster oficial de la Universitat.

Més informació ací

• Admissió

22/09/16

RESOLUCIÓ/ADIMISSIÓ FASE II

Podeu trobar el resultat del procés d'admissió en fase II consultant els llistats aquí

• MatrAssist

07/07/16

Informació Matrícula Assistida Màster

Pròxima l'obertura del termini d'automatrícula, recomanem consultar el document annex, en el que s'informa del lloc i dates de matrícula assistida per Centre. Esta informació serà útil en el cas que en el procés d'automatrícula es produïra algun problema o resultara impossible realitzar-lo per falta de mitjans electrònics.

• Aula infantil

27/06/16

Informació sobre la realització de pràctiques amb persones menors d'edat

En compliment de la Llei 26/2015, de 28 de juliol, de modificació del sistema de protecció a la infància i a l'adolescència, l’estudiant o estudianta que vulga o haja de realitzar pràctiques que impliquen un contacte habitual amb menors ha d’aportar obligatòriament una certificació negativa del Registre central de delinqüents sexuals que expedeix el Ministeri de Justícia. Per a més informació clica ací.

• Sessions

29/04/16

Sessions Informatives Màsters Oficials curs 2016/2017

El Vicerectorat d'Estudis de Postgrau ha organitzat unes sessions informatives dirigides a difondre, entre els nostres estudiants i estudiantes d'últim curs de grau o llicenciatura, l'oferta de màsters oficials del pròxim curs 2016-2017.

Les sessions seran les següents:

Campus Lloc Data Hora
    Blasco Ibáñez Saló d'Actes F. Filologia Dimarts, 10 de Maig 11:30
    Blasco Ibáñez Saló d'Actes F. Filologia Dimarts, 10 de Maig 16:00
    Burjassot-Paterna

Sala Charles Darwin,

(Aulari Interfacultatiu)

Dimecres, 11 de Maig 11:30
    Burjassot-Paterna

Sala Charles Darwin,

(Aulari Interfacultatiu)

Dimecres, 11 de Maig 16:00
    Tarongers Aula 101, Aulari Sud Dijous, 12 de Maig 11:30
    Tarongers Aula 101, Aulari Sud Dijous, 12 de Maig 16:00

Les sessions seran presentades pel Vicerector d'Estudis de Postgrau hi  intervindran els directors dels màsters de cadascun dels campus, que realitzaran una breu presentació dels aspectes més rellevants d'aquests estudis (perfil de l'estudiant al qual va dirigit, aspectes més característics del títol i àmbits d'inserció laboral).

Per a més informació de l'Ordre d'Intervenció: