• CG1: Dissenyar i dur a terme els tractaments logopèdics individuals i col·lectius, establint objectius, etapes, activitats i procediments de millora amb els mètodes, tècniques i recursos avançats.
  • CG2: Conéixer, seleccionar i complementar programes de rehabilitació.
  • CG3: Establir pronòstics d'evolució d'acord amb les característiques específiques del pacient.
  • CG4: Seleccionar criteris adequats per a avaluar l'efectivitat del tractament i les possibles modificacions.
  • CG5: Assessorar en l'elaboració, execució de polítiques d'atenció i formació sobre temes relacionats amb la Logopèdia en els àmbits d'aplicació (escolar, assistencial i sanitari) .
  • CG6: Comprendre i valorar les produccions científiques que sustenten el desenrotllament professional de la Logopèdia.
  • CG7: Aplicar la metodologia científica a l'hora d'observar, registrar, i comprovar l'efectivitat i conseqüències dels plans d'intervenció per a fomentar l'avanç científic de la disciplina.
  • CG8: Conéixer i valorar de forma crítica diferents aspectes de la investigació en l'àmbit de la Logopèdia.
  • CG9: Analitzar, decidir, comunicar i executar accions terapeúticas en equips de treball interdisciplinari.
  • CG10: Elaborar informes justificats que suposen un avanç en el coneixement logopèdic.
  • CG11: Previndre, detectar i desenvolupar mesures per a superar les situacions de discriminació per raons de gènere en l'àmbit de l'actuació logopèdica.
  • CG12: Participar activament en projectes que puguen beneficiar la salut i el benestar de les persones en situacions de salut i malaltia, especialment en el camp de la prevenció de malalties, de l'educació sanitària, de la investigació i de l'intercanvi d'informació amb altres professionals i amb les autoritats sanitàries.
  • CG13: Dissenyar i assumir la unificació dels criteris d'actuació, que estaran basats en l'evidència científica i en els mitjans disponibles i suportats en guies i protocols de pràctica clínica i assistencial.
  • CG14: Saber elaborar normes de funcionament intern i definir objectius per a l'organització de membres de servicis, seccions, equips i/o unitats assistencials.
  • CG15: Sàpien comunicar les seues conclusions (i els coneixements i raons últimes que les sustenten) a públics especialitzats i no especialitzats d'una manera clar i sense ambigüitats.
  • CG16: Regular el seu propi aprenentatge, resoldre problemes, raonar críticament i adaptar-se a situacions noves.
  • CG17: Adaptar els programes d'intervenció al context més pròxim del pacient respectant la diversitat cultural i lingüística. … …
  • CG18: Detectar i aplicar les tècniques d'avaluació i intervenció logopèdiques apropiades en diferents patologies.
  • CG19: Assumir les tasques implícites en l'avaluació i rehabilitació clínica tenint en compte els límits de la seua actuació i els drets i deures de terapeutes i pacients.
  • CG20: Desenvolupar una planificació completa de la rehabilitació de casos pràctics en Logopèdia, considerant el component ètic i els principis deontològics de l'exercici de la professió.
  • CG21: Ser capaç d'escriure amb claredat els objectius proposats i aconseguits en el treball.
  • CG22: Aplicar el mètode científic.
  • CG23: Argumentar amb coherència i de manera crítica.