La darrera edició de l'Estudi d'Inserció Laboral (EIL) del Màster Universitari en Màrqueting i Investigació de Mercats analitza l'inserció laboral dels titulats i les titulades de Màster Oficial que finalitzaren els seus estudis en els anys 2019, 2020 i 2021. Les entrevistes es realitzaren entre desembre de 2022 i juliol de 2023, 1, 2 i 3 anys després de l'obtenció de la titulació. A banda dels resultats d'aquest últim estudi també es poden trobar els informes dels estudis anteriors i vore els principals resultats de tots els estudis en l'aplicació interactiva EstIL.

IV estudi (2022-2023). Titulats 2019-2020-2021   Fitxa del Màster Universitari en Màrqueting i Investigació de Mercats
Informe complet del Màster Universitari en Màrqueting i Investigació de Mercats
Informe Executiu de l'Estudi d'Inserció Laboral dels titulats i les titulades de Màster Oficial de la UV
 
III estudi (2019-2020). Titulats 2016-2017-2018   Fitxa del Màster Universitari en Màrqueting i Investigació de Mercats
Informe complet del Màster Universitari en Màrqueting i Investigació de Mercats
Informe Executiu de l'Estudi d'Inserció Laboral dels titulats i les titulades de Màster Oficial de la UV
 
II estudi (2016-2017). Titulats 2013-2014-2015   Informe global de resultats. Titulats 2013-2015
Informe d'Evolució d'Indicadors d'Inserció dels Màsters Oficials de la UV
 
I estudi (2014). Titulats 2010-2011-2012   Informe global de resultats. Titulats 2010-2012