• CE1: Saber aplicar les teories sobre l'envelliment en la conceptualització dels casos i situacions concrets. …
  • CE2: Ser capaç de planificar i desenvolupar una avaluació utilitzant els instruments i tècniques més convenients. …
  • CE3: Ser capaç d'interpretar els resultats d'una avaluació i de fer un diagnòstic sobre les persones i/o situacions avaluades. …
  • CE4: Saber elaborar informes i comunicar els resultats de les avaluacions amb diferents propòsits i per a diferents destinataris. …
  • CE5: Saber planificar i desenvolupar programes d'intervenció seleccionant els objectius, els procediments i els instruments més apropiats en funció de les característiques del problema i del context. …
  • CE6: Saber diseñar y desarrollar programas específicos relacionados con los trastornos psicológicos y los problemas sociales más frecuentes en personas mayores.
  • CE7: Saber assessorar i intervindre en l'àmbit familiar de les persones majors tant sanes com malaltes.
  • CE8: Saber dissenyar i planificar programes d'intervenció ambiental i social que ajuden a millorar la qualitat de vida de les persones majors.
  • CE9: Conéixer els recursos i l'organització del sistema d'atenció sociosanitària a les persones majors. …
  • CE10: Saber adequar les actuacions al marc legal i administratiu corresponent i promoure els canvis que es consideren necessaris per a millorar l'atenció a les persones majors. …
  • CE11: Saber identificar i formular problemes d'investigació i participar en el disseny i desenvolupament de projectes d'investigació en Psicogerontología. …
  • CE12: Conéixer, aplicar i interpretar anàlisi de dades aplicats a l'estudi de l'envelliment.