- 10015: Posseir i comprendre coneixements que aportin una base o oportunitat de ser originals en el desenvolupament i / o aplicació d'idees, sovint en un context de recerca.
- 9759: Que els estudiants sàpiguen aplicar els coneixements adquirits i la seua capacitat de resolució de problemes en entorns nous o poc coneguts dins de contextos més amplis (o multidisciplinaris) relacionats amb la seua àrea d?estudi.
- 9760: Que els estudiants siguen capaços d?integrar coneixements i afrontar la complexitat de formular judicis a partir d?una informació que, sent incompleta o limitada, incloga reflexions sobre les responsabilitats socials i ètiques vinculades a l?aplicació dels seus coneixements i judicis.
- 9761: Que els estudiants sàpiguen comunicar les conclusions (i els coneixements i les raons últimes que les sustenten) a públics especialitzats i no especialitzats d?una manera clara i sense ambigüitats.
- 9762: Que els estudiants posseïsquen les habilitats d?aprenentatge que els permeten continuar estudiant d?una forma que haurà de ser en gran manera autodirigida o autònoma.
- 14864: Capacitat per a aplicar els coneixements adquirits a la resolució de problemes en salut pública.
- 14147: Capacitat per a integrar coneixements i enfrontar-se a la complexitat de formular juís i prendre decisions a partir d'una informació que, moltes vegades és incompleta o limitada, i incloga reflexions sobre les responsabilitats socials i ètiques vinculades a l'aplicació dels seus coneixements i juís.
- 14148: Saber treballar en equip amb eficàcia i eficiència, i amb capacitat de comunicació social.
- 14149: Capacitat per a formular una hipòtesi, dissenyar i desenrotllar un projecte d'investigació.
- 14150: Capacitat d'integrar les noves tecnologies en la seua labor professional y/o investigadora.
- 15520: Analitzar de forma crítica tant el seu treball com el dels seus companys.
- 14468: Ser capaços d'integrar-se en equips, tant en funció de directius o coordinadors com a funcions específiques acotades i en funcions de suport al propi equip o altres.
- 15359: Participar en debats i discussions, dirigir-los i coordinar-los i ser capaços de resumir i extreure'n les conclusions més rellevants i acceptades per la majoria.
- 14151: Dotar-los de pràctica en les tècniques d'exposició -oral, escrita, presentacions, panells, etc- per a comunicar els seus coneixements, propostes i posicions.
- 14152: Capacitar-ho per a treballar en equips multidisciplinaris reproduint contextos reals i aportant i coordinant els propis coneixements amb els d'altres branques i intervinientes.
- 14153: Poder aplicar els seus coneixements sobre problemes concrets i saber resumir i extractar els arguments i les conclusions més rellevants per a la seua resolució.
- 14154: Conéixer els conceptes propis de la medicina preventiva, l'epidemiologia, i la salut pública, la seua relació amb el context socioeconòmic i la seua evolució al llarg del temps.
- 14155: Comprendre els fonaments dels mètodes estadístics i epidemiològics, en general i aplicats a problemes específics de salut.
- 14156: Identificar i prioritzar els determinants de salut i els estils de vida saludable d'una població.
- 14205: Conéixer els fonaments de les principals estratègies de prevenció de la malaltia, protecció i promoció de la salut actualment disponibles.
- 14206: Conocer la organización del sistema sanitario español y las principales diferencias y similitudes a nivel autonómico.
?
- 14207: Comprender los principios de la planificación sanitaria y el diseño y la evaluación de programas de salud para población general y con necesidades especiales.
?
- 14208: Comprendre les bases fonamentals de l'economia sanitària, el mercat sanitari, i les tècniques d'avaluació sanitària.
- 14209: Entendre i saber manejar les diferents tècniques de direcció de centres sanitaris en diferents entorns, així com els sistemes de classificació de pacient i mesurament del producte, i les estructures organitzatives sanitàries.
- 14210: Elaborar plans per a analitzar la situació de la salut de la comunitat.