Requisits titulació

Aquest curs està dirigit a estudiants i graduats universitaris interessats a construir una carrera professional en l'àmbit de l'administració pública i la gestió estatal. Així mateix, està dissenyat per a professionals i futurs integrants del sector públic que desitgen adquirir una formació especialitzada i avançada, orientada a enfortir les seues competències i respondre a les demandes actuals de la governança i la gestió pública amb eficàcia i responsabilitat.

Criteris admissió

Per a accedir a aquest títol, és necessari comptar amb un títol de grau universitari, preferiblement en Gestió i Administració Pública, Economia, Administració i Direcció d'Empreses, Ciències Polítiques o Dret, a més de posseir coneixements bàsics d'anglés.

Resultats d'aprenentatge

En finalitzar aquest curs, els estudiants seran capaços de:
- Comprendre i aplicar els principis fonamentals de la direcció estratègica i la direcció de projectes en contextos reals.
- Identificar i gestionar eficaçment les fases del cicle de vida d'un projecte, desenvolupant les accions necessàries en cada etapa.
- Utilitzar eines i tècniques especialitzades per a la planificació i gestió de projectes, optimitzant recursos i temps.
- Dirigir projectes complint amb les normatives legals i estàndards aplicables, garantint la seua viabilitat i èxit.
- Reconéixer i avaluar diferents fonts de finançament, seleccionant les més adequades per a assegurar la sostenibilitat del projecte.