• Títols Propis

Expert Universitari en Màrqueting Estratègic

Objectius

L'objectiu genèric és el de formar directius de Màrqueting, que siguen capaços de prendre decisions estratègiques adequades, en el moment oportú, valent-se dels coneixements adquirits al llarg del desenrotllament del present programa.
El Títol d'Expert en Màrqueting Estratègic persegueix els següents objectius específics:
- Dirigir i organitzar el Departament de Màrqueting d'una empresa
- Analitzar les necessitats del consumidor per a identificar les estratègies de segmentació de clients més efectives en la identificació del públic objectiu.
- Aconseguir que l'empresa abast un posicionament diferenciant en el mercat objectiu identificat. - Dissenyar i implementar un programa de fidelització de clients
- Desenrotllar les habilitats necessàries per a l'elaborar el Pla de Màrqueting en l'empresa, així com per a dur a terme la seua posada en marxa (producte, preu, distribució etc.) i el seu seguiment/control.
- Desenrotllar la capacitat analítica i crítica en la presa de decisions de màrqueting sobre la base d'experiències reals.
En concret, el Títol d'Expert en Màrqueting Estratègic capacita per a la realització de les següents activitats professionals:
- aconseguir experiència en màrqueting des d'un punt de vista estratègic per a definir, crear i executar valor, conformant un negoci avantatjat competitivament.
- desenrotllar els coneixements i habilitats necessaris sobre les distintes etapes en el procés de planificació del llançament d'un nou producte, sense oblidar el coneixement de diversos mecanismes de control que permeten verificar eficàcia de les estratègies proposades.

Curs acadèmic Curs 2019/2020

ÀreaÀrea de Direcció i Gestió Empresarial

Tipus de cursExpert Universitari

Modalitat:Semipresencial

Preu matrícula 1.000 € (Importe preu al públic)
  

Termini de preinscripció12/09/2019

Data d'inici curs 30/09/2019

Data de finalització curs 31/01/2020

Edició14 ª

Codi títol19112210/19111140

Crèdits:11.00 Crèdits ECTS

Horari

Divendres en horari de vesprada (de 16 a 21 h) Dissabtes en horari de matí (de 9 a 14 h),

Lloc d'impartició

Universidad del Azuay, Cuenca, Ecuador

Eixida professional

Aquest Títol d'Expert capacita per a exercir llocs d'experts en màrqueting, tant des d'un punt de vista estratègic com de gestió de les diferents eines de recolze en la presa de decisions de màrqueting (i.i. product/brand manager, gestió/fidelització de clients, control estratègic etc.)

Requisits d'accés

Professionals que desitgen donar un salt en la seua carrera, afrontant nous reptes i aportant més valor afegit a la seua empresa i llicenciats/graduats en general que vulguen aprofundir en l'àrea de màrqueting vinculant-se a un entorn més pràctic. De manera excepcional, poden accedir al Títol d'Expert professionals sense titulació amb experiència d'almenys 3 anys demostrable en l'àmbit empresarial.

Direcció

Organitzador

Departament de Comercialització i Investigació de Mercats

Direcció

Natalia Melania Vila López
Departament de Comercialització i Investigació de Mercats. Universitat de València
Catedrático de Universidad
Antonio Carlos Cuenca Ballester
Departament de Comercialització i Investigació de Mercats. Universitat de València
Profesor Titular de Universidad
José Enrique Bigné Alcañiz
Departament de Comercialització i Investigació de Mercats. Universitat de València
Catedrático de Universidad
Més Informació

Telèfon

963 262 600

E-mail

Estic interessat en aquest curs
 
Omple el formulari i ens posarem en contacte amb tu per informar-te del que necessites.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

He llegit i accepto la informació proporcionada sobre protecció de dades i Política de Privacitat de ADEIT.

Consento rebre informació sobre els títols propis de la Universitat de València.

Responsable: Universitat de València. Edifici del Rectorat. Av. Blasco Ibáñez, 13. 46010-València.
Delegat de Protecció de Dades: D. Javier Plaza Penadés lopd@uv.es
Finalitat: enviar informació rellevant de cursos de postgrau.
Destinataris: Fundació Universitat-Empresa de Valéncia and Universitat de València
Legitimació: Per a l'enviament d'informació sobre els títols propis de la Universitat de València la base de legitimació és el consentiment de l'interessat.
Termini: Les dades de l'Usuari seran conservats fins que sol·liciti la seva baixa, s'oposi o revoqui el seu consentiment.
Drets: Accedir, rectificar i suprimir les dades així com altres drets com s'explica a la informació addicional.
Amplieu informació: www.adeituv.es/politica-de-privacidad.

 
 
Aquesta pàgina web utilitza cookies pròpies i de tercers amb fins tècnics , d'anàlisi del trànsit per facilitar la inserció de continguts en xarxes socials a petició de l'usuari . Si continua navegant , considerem que accepta el seu ús . Per a més informació consulte la nostrapolítica cookies