Grau en Intel·ligència i Analítica de Negocis
- E01: Relacionar, utilitzant algorismes supervisats i no supervisats, els diferents elements que interactuen en les decisions dels individus.
- E02: Conèixer les eines per a planificar, gestionar, implementar i avaluar els sistemes de producció i operacions.
- E03: Comunicar de forma efectiva els resultats de les anàlisis.
- E04: Aplicar, utilitzant programari, tècniques d'aprenentatge automàtic (maching learning) supervisat.
- E05: Conèixer i aplicar els diferents mètodes de valoració d'inversions.
- E06: Aplicar mostrejos probabilístics i no probabilístics.
- E07: Utilitzar programari per a recol·lectar i analitzar dades d'enquestes.
- E08: Conèixer les tipologies de les dades espacials i espaciotemporals.
- E09: Capacitat de crítica de models clàssics i models de comportament.
- E10: Aplicar, utilitzant programari, tècniques d'aprenentatge automàtic (machine learning) no supervisat i semisupervisat.
- E11: Manejar aplicacions de descàrrega, capturar i manipular valors de dades no estructurades.
- E12: Extreure informació interna i externa i utilitzar-la per a l'estimació dels paràmetres que defineixen les inversions productives.
- E13: Comprendre les claus de funcionament del mercat i els efectes de les seves diferents estructures mitjançant estudis basats en la recollida i anàlisi de dades.
- E14: Aplicar les tècniques de recerca de mercats a entorns digitals.
- E15: Adoptar decisions de màrqueting mix en l'entorn digital.
- E16: Identificar el valor per al client en l'entorn digital.
- E17: Avaluar el sistema de control intern, en el marc dels sistemes d'informació comptable.
- E18: Conèixer el marc legal i ètic bàsic per al desenvolupament d'activitats de tractament d'informació, dades personals i macrodades, així com per al comerç i contractació electròniques.
- E19: Conèixer els diferents instruments de finançament i ser capaç de valorar la interacció entre les decisions d'inversió i finançament de l'empresa.
- E20: Conèixer diferents problemes de producció i la seva relació amb altres processos de l'empresa.
- E21: Abordar problemes de gestió i coordinació dels diferents components del sistema logístic, seleccionant i aplicant metodologies analítiques, estratègies i tecnologies rellevants en la presa de decisión.
- E22: Aplicar mineria de dades mitjançant programes informàtics.
- E23: Manejar i distingir els conceptes d'univers, població, mostra, paràmetres i estimadors en problemes reals.
- E24: Identificar les distribucions bàsiques de probabilitat que es presenten en problemes reals.
- E25: Utilitzar programari per a resoldre problemes amb incertesa.
- E26: Distingir entre els enfocaments explicatiu i predictiu en l'anàlisi de dades i en els negocis.
- E27: Predir utilitzant programari adequat al maneig de sèries temporals.
- E28: Interpretar i analitzar adequadament els estats financers de les organitzacions a través de l'ús de mètodes analítics i quantitatius.
- E29: Dissenyar i implementar models d'assignació de costos a partir dels registres digitals dels sistemes d'informació comptable.
- E30: Establir un sistema d'indicadors de gestió empresarial.
- E31: Aplicar mètodes i tècniques d'anàlisis, síntesis i representació gràfica mitjançant programes informàtics.
- E32: Expressar les situacions d'incertesa i atzar utilitzant llenguatges matemàtics, sintètics i gràfics.
- E33: Realitzar diagnòstics estratègics en entorns complexos i incerts, utilitzant les metodologies adequades.
- E34: Plantejar objectius i dissenyar estratègies en empreses digitals, així com valorar les implicacions i necessitats per a la seva consecució.
- E35: Comprendre i valorar les característiques i utilitat de les diferents estratègies corporatives i competitives de les empreses digitals.
- E36: Comprendre la naturalesa sistèmica de l'empresa digital.
- E37: Conèixer els principis de l'anàlisi econòmica i la seva aplicació al diagnòstic i resolució de problemes basats en l'anàlisi de dades.
- E38: Identificar la informació de màrqueting del client en l'entorn digital.
- E39: Analitzar la informació digital del client i les marques.
- E40: Adoptar decisions de màrqueting estratègic en entorns digitals.
- E41: Identificar el comportament del client en l'entorn digital.
- E42: Conèixer les diferents tipologies de dades.
- E43: Reorganitzar i reestructurar variables i bases de dades.
- E44: Planificar i dissenyar una recerca per mostreig.
- E45: Conèixer els principis de la teoria del comportament.
- E46: Implementar el cicle comptable en els registres comptables digitals, i preparar la informació financera a partir d'aquests registres.
- E47: Avaluar les conseqüències econòmiques i financeres derivades del registre de les operacions en els sistemes d'informació.
- E48: Prendre decisions en ambient de certesa i incertesa.
- E49: Conèixer els conceptes bàsics sobre lògica, algorísmia, complexitat computacional i la seva aplicació a la intel·ligència dels negocis.
- E50: Caracteritzar jurídicament els diferents tipus d'informació i avaluar els riscos i responsabilitats jurídiques del delegat de protecció de dades i altres agents encarregats del maneig de bases de dades.