• Estudiants del Campus de Tarongers UV

La Universitat de València va participar el dijous passat en la Fira Destaca 2016 celebrada en Vila-real, amb l’objectiu de crear sinergies i promoure la transferència de coneixement entre empreses i organismes de recerca.

La UV, al costat del Banc de Patents de la Generalitat Valenciana, va presentar a la fira un ampli catàleg de capacitats dels grups de recerca i resultats patentats fruit del treball dels nostres investigadors.

També va estar present la Xarxa d’Universitats Valencianes (RUVID) per al foment de la Investigació, el Desenvolupament i la Innovació, entre els quals es troba la Universitat de València.

En el marc d’aquest esdeveniment també es van organitzar trobades B2B amb l’objectiu de facilitar l’apropament entre empreses i altres entitats per a la generació de negoci basat en la innovació i aplicació del coneixement. En aquest sentit el networking B2B va obtenir més de 100 inscripcions i va deixar més de 70 reunions entre empresaris i investigadors.

La Fira Destaca va concloure amb més de 7.500 visites en la seua segona edició, açò és, un 25% més d’assistents que en 2014 on es van rebre un total de 6.000 persones. Amb aquest increment, la Fira Destaca es consolida com el primer esdeveniment de transferència de tecnologia de coneixement de la Comunitat Valenciana.

Data d'actualització: 30 de novembre de 2016.