• Esdeveniments i Jornades Mobilitat

Volem, en primer lloc, donar l’enhorabona a tot l'estudiantat de la Universitat de València seleccionat per gaudir d’una estada de mobilitat en el programa Erasmus estudis per al curs 2015-2016. Per aclarir els passos que els estudiants han de seguir a partir d'ara, convocàrem diverses reunions informatives que també podeu vore en el nostre canal Youtube (més avall)

Data: De 17 de d’abril de 2015 a 17 de d’abril de 2020.

Lloc de realització Campus dels Tarongers; Campus de Blasco Ibañez i Campus de Burjassot.

Organitza Servei de Relacions Internacionals i Cooperació.

Imatges:
+ Vídeos