Carles Sanchis: «La DANA posa de relleu la inadequada gestió del territori»

  • Mètode
  • Ana Maria Mateu Garcia, Lucia Sapiña Garcia
  • December 4th, 2024
 
Entrevista a Carles Sanchis en Mètode Pòdcast a l'Espai Pòdcast de la Universitat de València
Lucía Sapiña i Anna Mateu entrevisten Carles Sanchis a Mètode Pòdcast, a l'Espai Pòdcast de la Universitat de València.

Entrevista a Carles Sanchis, professor associat de Geografia de la Universitat de València i investigador de la Universitat Politècnica de València, amb motiu de les inundacions provocades per la DANA del 29 d'octubre.

Com són els barrancs mediterranis? Quines solucions hídriques es plantegen davant de les inundacions? Cal «netejar» els barrancs? Coneixem els riscs de viure en el marge d’una rambla? Preguntes que ens sorgeixen a partir de la recent DANA de València.

Entrevistem Carles Sanchis, professor de Geografia de la Universitat de València i investigador de la Universitat Politècnica de València, que ens explica les claus per entendre què va passar amb en la crescuda flaix de la rambla de Poio el passat 29 d’octubre i com podem conviure amb el risc de residir a la vora d’un barranc. Amb Anna Mateu i Lucía Sapiña al micròfon, i Carlos Isach al control tècnic.

Mètode Pòdcast és un programa de l‘Espai Pòdcast de la Facultat de Filologia, Traducció i Comunicació de la Universitat de València.